קטלוג

מתג לא מנוהל D-Link 8-Port Gigabit DGS-1008D

מתג לא מנוהל איכותי מבית D-Link בעל 8 יציאות ובמהירויות של 10/100/1000Mbps

מק"ט: DGS-1008D קטגוריות: , ,
תיאור

מתג Gigabit שולחני לא מנוהל בעל 8 יציאות
מתג DGS-1008D 8-Port Gigabit Desktop הוא חלק מסדרת התקני SOHO של D-Link המאפשרת לכם להרחיב ולשדרג בקלות את הרשת שלכם. הטכנולוגיה הירוקה של D-Link מספקת חיסכון באנרגיה, מפחיתה חום ונותנת חיי מוצר ארוכים יותר מבלי להקריב ביצועים או פונקציונליות. DGS-1008D מספק שמונה יציאות Gigabit להרחבה קלה של הרשת שלכם ודרך מהירה לשדרג את הרשת שלכם לקישוריות Gigabit. מתאם חשמל חסכוני באנרגיה (מוסמך ל-EnergyStar Level V), שימוש מזערי בחומרים מזיקים (תואם RoHS), ואריזה הניתנת למחזור הופכים את המתג הזה לידידותי לסביבה באמת.
רשת מהירה ואמינה
מתג D-Link DGS-1008D 8-Port Gigabit Desktop יוצר רשת מהירה להפליא עבור המשרד שלכם, שכן יציאות ה-Gigabit Ethernet שלו מספקות חיבורים קוויים במהירות גבוהה עבור עד שמונה מחשבים או התקנים אחרים. ה-DGS-1008D כולל גם QoS, אשר נותן עדיפות לתעבורת רשת כך שנתונים רגישים לזמן מועברים ביעילות, אפילו במהלך פרצי תעבורת נתונים גבוהה. הוא מסוגנן, קל לשימוש ומגיע מוכן ל-IPv6 לרשת אמינה היום ומחר.
חסכו באנרגיה
המתג עוזר לכם לחסוך באנרגיה באופן אוטומטי באמצעות מספר שיטות. הוא מכבה אוטומטית יציאות שאין להן קישור, מה שמאפשר למתג לחסוך כמות משמעותית של חשמל על ידי קיצוץ בצריכת החשמל עבור יציאות שאינן בשימוש או יציאות המחוברות למחשבים שכובו.
ידידותי לסביבה
המתג תוכנן במחשבה על הסביבה, והוא תואם ל-Energy Star Level V, כמו גם לתקנות CEC ו-MEPS המחמירות הדורשות שימוש במתאמי חשמל חסכוניים באנרגיה. המתג גם בנוי בהתאם לתקני RoHS כדי למזער את השימוש בחומרים מסוכנים, ומשתמש באריזות הניתנות למחזור המסייעות בהפחתת הפסולת, בהתאם להנחיית ה-WEEE.

עגלת הקניות

סל הקניות שלך ריק כרגע.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.